Persbericht: Selectie Bruidsparen

Persbericht
Vandaag is er weer een persbericht uitgegaan naar alle media in de regio. Centraal in dit persbericht staat de selectieavond voor de bruidsparen.

Tijdens het Varend Corso op 5, 6 en 7 augustus 2016 is het mogelijk om gratis te trouwen op de corsoboot van Kern Poeldijk. Bruidsparen konden zich tot zondag 3 april aanmelden. In totaal hebben zich 11 bruidsparen aangemeld en vindt er een selectieavond plaats in Restaurant & Partycentrum Vrienden in Poeldijk.

Bruidsparen

Boven alle verwachtingen was binnen enkele dagen het doel van minimaal 6 aanmeldingen van bruidsparen in spé behaald. De ongelofelijke aandacht heeft het nieuwe bestuur van Stichting Corsoboot Poeldijk dan ook geen windeieren gelegd. We zijn erg blij met alle bedrijven die zich geheel vrijblijvend hebben aangemeld om iets te betekenen voor de boot, maar we kunnen zeker nog wel wat (financiële) sponsors gebruiken. Door de grote hoeveelheid aanmeldingen zijn we echter genoodzaakt om een selectieavond te organiseren waar we de stelletjes hebben uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek.

Varend Corso

Gelukkig vindt de organisatie van het Varend Corso ook dat er zoveel mogelijk bruidsparen de kans moeten krijgen om te trouwen op ons huwelijksbootje en wordt er gekeken naar mogelijkheden om de stoet elke dag een keer stil te leggen voor de plechtigheid. Dit is nog nooit eerder in de geschiedenis van het Varend Corso gebeurt en we zijn dan ook zeer vereert dat de organisatie hieraan mee wil werken.

Vrijwilligers gezocht

Hoewel we een mooie groep vrijwilligers hebben, kunnen we nog wel een aantal mensen gebruiken. Lijkt het je leuk om reeds bij ons bekende sponsors en/of nieuwe sponsors te benaderen? Ben je een aantal momenten in een periode van 3 weken beschikbaar en ben jij goed in het overhalen van bedrijven om hun (financiële) medewerking te verlenen? Meld je dan nu aan via onze website www.corsobootpoeldijk.nl!

Rating: 5

2 Reacties

1. Jeff Schulte

Mijn complimenten voor jullie aanpakt! Petje af. Succes en vriendelijke groet Jeff Schulte (ex voorzitter 🙂 corsoboot Poeldijk)

Rating: 5
    1. supervisor (Auteur bericht)

Dank je wel Jeff! Wij kunnen voortbouwen op wat jullie hebben neergezet. Bedankt voor alle tips en adviezen.

Geen reacties toegestaan.